سایت های افزایش ترافیک: خوب یا بد!
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت


این ایام ارتقا ترافیک وب سایت گرفتاری اصلی تمام صاحبان کسب و امور و برندهایی میباشد که وبسایتی را برای فروش تولیدها و یا این که تبلیغات خویش فعال‌ساز‌ی کرده اند. در واقع ارتقا بازدید وبسایت یک مهارت ضروری برای صاحبان وب سایت ها و کسب و عمل های اینترنتی میباشد ولی قضیه اینجاست که برای بدست آوردن ترافیک حقیقی بایستی چه کارهایی چهره گیرد؟ در شرایطی‌که در پی ارتقا بازدید حقیقی وواقعی وب سایت خویش می باشید با وب سایت بهینه سازی یار گردید تا شایسته ترین و کاربردی ترین شیوه های ارتقاء ترافیک را با شما فی مابین بگذاریم.

 

راهکارهای ارتقا ترافیک حقیقی برای تارنما
معرفی وبسایت به موتورهای کاوش
این راهکار مهم‌ترین و موثرترین قدم در سوی ارتقاء ترافیک میباشد. صفحه های تارنما خویش را به طوری seo نمایید که هنگامی شخص واژه و کلمه کلیدی خویش را در نوار کاوش تایپ می‌کند، وبسایت شما در برگه اولیه حاصل کاوش ظواهر شود. گوگل، بینگ و یاهو از گزاره معمول ترین موتورهای کاوش می‌باشند ولی یک وبسایت برای بهتر چشم شدن می بایست در تمام مراجع آنلاین و موتورهای کاوش تثبیت شود چون در این حالت برخورد بهتری خواهد داشت و ترافیک بالاتری به آن روانه خواهد شد.

 

نشر مقاله‌ها لبریز مخاطب و دارنده لغت ها کلیدی مهم
شما می‌توانید نوشته‌علمی های تازه کوتاه یا این که بلند نوشتن یا این که حتی ترجمه فرمائید و در آن‌ها از کلید واژه و کلمه های اصلی به کارگیری نمایید. تکثیر چنین مقالاتی خیر صرفا ترافیک وب سایت را بالا برده بلکه شمارا تحت عنوان یک کارشناس در حوزه کاری خویش به مخاطبان معرفی می‌کند. وقتی که مقاله ها شما در تارنما های دیگر منتشر شوند ترافیک مجانی اخذ خواهید کرد.

 

seo تیتر مقاله‌ها
تیترها نقش بسیار مهمی در جلب اعتنا اشخاص دارا هستند و در صورتی‌که به طور کوتاه و دیدنی نوشته شوند با‌یقین سریع خیس بر روی آنها کلیک خواهد شد. مخاطبان شبکه‌های‌عمومی عشق بیشتری تحت عنوان های گیرا و کوتاه نشان می‌دهند و آنها‌را طولانی تر از عنوان ها طولانی به اشتراک میگذارند. به این ترتیب مقاله ها خوب وب سایت را seo نموده و تیتر آنها‌را با اعتنا به علایق مخاطب به روزرسانی فرمائید.

 

رواج محتوا در رسانه های اجتماعی
تکثیر محتوا در شبکه های اجتماعی باعث به ارتقا بازدید و در سود ترافیک خواهد شد. با این عمل یافتن تارنما و ورود به آن نیز برای استفاده کننده شل خیس گردیده و اشخاص بیشتری برای مشاهده آن راغب می گردند. برای بهتر چشم شدن میتوانید در فیسبوک، لینکدین و بقیه شبکه‌های‌اجتماعی پست نهاده و به خواسته ارتقا مخاطب از هشتگ های دارای ربط به کارگیری فرمایید.

 

نشر مقاله ها وب سایت در بلاگ ها
به خواسته بازدید بیش تر وبسایت می‌توانید در بلاگ های مربوط به کسب و فعالیت خویش محتوا نشر دهید. به عنوان مثال از یک وب لاگ نویس درخواست فرمایید تا به شما اذن دهد محتوایی دارای ارتباط، مخصوص بفرد، باکیفیت و جامع در بلاگ او قرار داده و در مقابل بک لینک و پیوند اخذ کنید. با انجام اینکار شما به راحتی ترافیک تارنما خویش را یکسری برابر ارتقاء خواهید بخشید.

 

کاهش نرخ پریدن
بانس ریت یا این که نرخ پریدن بالا خیر فقط به بهینه سازی تارنما زخم می‌زند بلکه خطرها بدون شوخی به هم پا داراست. برای اینکه نرخ پریدن را کاهش دهید، نخست می بایست محتوای منحصر به فرد بفرد ایجاد نمایید و با بهبود طراحی وب سرعت آن را ارتقاء دهید. همینطور با پیروی از یک استراتژی مطلوب و اثرگذار برای پیوند سازی داخلی و بهبود طریق ورود یوزرها به وب سایت میتوانید به واحد سنجش شایان توجه بانس ریت را زیر آورید.

 

تبادل پیوند با بقیه وبسایت ها
یکی طریق های دستیابی به ترافیک بالا، تبادل پیوند با تارنما های مربوط به حوزه کسب و فعالیت شماست. اینکار خیر صرفا برای شما، بلکه برای وب سایت مقابل نیز سودآور خواهد بود. به این مراد بهتر میباشد با وبسایت هایی که دارنده سکو الکسای شبیه شما می باشند تبادل لینک و پیوند نمایید چون برخی از تارنما های برتر که مرتبه بالایی دارا‌هستند حاضر به تبادل پیوند نیستند.

 

قابلیت و امکان استعمال از وبسایت در تلفن همراه و تبلت
همواره در پباده سازی سایت به عکس العمل گرا بودن آن تاکید شده‌است. در واقع می قدرت ذکر کرد یک وب سایت بایستی از قابلیت و امکان اکران بر روی تبلت و گوشی برخودار باشد. پباده سازی صفحه های وب سایت برای به کار گیری در تلفن همراه های یاروهمدم یک مزیت وسیع برای تارنما میباشد و تاثیر بسزایی بر seo آن میگذارد.

 

در لحاظ تصاحب کردن تخفیفات ویژه برای تولید ها وبسایت از روش شبکه های اجتماعی
تخفیفات و پیشنهادات ویژه برای فروش موثرترین دلیل جذب مشتری برای تارنما میباشد و در صورتی‌که این ترفند در رسانه های متعدد در معرض روءیت کرد قرار گیرد بدون شکً اشخاص بیشتری وارد وب سایت شما خواهند شد.

 

رواج تبلیغات
شما می‌توانید در تارنما های مربوط به حوزه کاری خویش تبلیغ فرمائید و در مقابل فضایی را برای تبلیغ آنها در وبسایت خویش اختصاص دهید. صد رد صدً بنرهای تبلیغاتی با رنگ های خوشگل و دیدنی دقت بازدیدکنندگان را جلب نموده و آن‌ها‌را برای ورود به تارنما شما ترغیب خواهند کرد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: